wtorek, 27 września 2011

Fashion is my passion ;)

Witam was kochani, po długiej przerwie. Skoro do trzech razy sztuka to może tym razem się uda regularnie dodawać notki i wytrwać w tym postanowieniu do końca. Będzie mimo wszystko trochę inaczej. Trochę o mnie, sytuacjach codziennych, moich modowych przeróbkach, pojawią się wpisy o gotowaniu, a postaram się nawet czasem dodać filmiki z utworami granymi przeze mnie na pianinie(co niektórzy się w końcu dowiedzą jak mi wychodzi na prawdę :D). I to chyba tyle na wstępie... jutro mam nadzieję że zdąże dodać kolejny wpis. Teraz jeszcze kilka zdjęc( jednak nie wszystkich) moich przeróbek tak jak obiecywałam ;).

Tą bluzkę zrobiłam specjalnie dla pali( więcej zdjęć znajdziecie na http://palistory.blogspot.com/ - świetny blog, polecam. A widzisz pala ? od razu ci zrobiłam reklamę xd)



Na zdjęciu nie wygląda za ciekawie, ale tak na serio to z paskiem wygląda super ;)





Przepraszam, że zdjęcia są nieobrócone, ale się śpieszę i wgl jestem trochę nieogarnięta dzisiaj ;)
To pa- do zobaczenia miejmy nadzieję jutro. A tak wgl to  moja babcia ma dzisiaj urodziny, a więc STO LAT babciu ! <3

5 komentarzy:

  1. To dobrze , że zaczynasz od nowa. ; D
    I ty tak wszystko to przerabiasz ? wOW
    dam ci jakąś bluzkę to mi przerobisz . ;)
    a ile za to ??

    Klaudia.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie przerabiasz te rzeczy :) :>
    Fajnie, że zaczęłaś pisać bloga od nowa :D


    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Iśka powróciła :) Fajnie ,bedę miała więcej do czytania. hahaha .

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, moja bluzka rządzi! - Pali.

    OdpowiedzUsuń
  5. hah ;) swagowe są te kolczyki ;) ♥

    OdpowiedzUsuń