środa, 28 września 2011

PHOTOS!

Hej, przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam, ale mała sprzeczka z mamą i już dostałam szlaban na komputer w bonusie xd Ale już jest dobrze, a więc nadrabiam to dzisiaj rano-po 7, siedząc w piżamie i usiłując sobie zrobić śniadanie. I jak tam u was? co w szkole? rozkręciliście się już? ;) my niestety zaczynamy... pierwsze kartkówki, niedługo sprawdziany no i pierwsza w tym roku lekcja pianina już za mną. Ale powiem wam, że nie jest tak źle jak mówili w podstawówce wszyscy nauczyciele. W gimnazjum jest o NIEBO lepiej ! Jakoś tak na korytarzach spokojniej,nikt nie biega i nie krzyczy, a nauczyciele nie są znowuż tacy straszni ;) Tylko polski jakoś do tej pory mi nie idzie, wczoraj mieliśmy kartkówkę i zawaliłam sprawę, ale nie tylko ja dlatego jest raźniej i się tak nie przejmuję ;) A dzisiaj mam na 9 i potem zdjęcia klasowe..-zobaczymy co z tego będzie, bo zazwyczaj nie wychodę na nich zbyt interesująco LoL. Dzisiaj Klaudia powinna mi przynieść bluzkę do przeróbki, już się nie mogę doczekać- mam już fajny pomysł ;) No to chyba na tyle - wieczorem, jeśli dam radę albo jutro dodam jakieś zdjęcia i być może filmik jak gram na pianinie <3
I jeszcze piosenka, którą zaczęłam grać, umiem już 3 na 6 stron także trzymajcie kciuki !

A tak wgl - macie jakieś pomysły na dzień chłopaka? to już jutro, a razem z dziewczynami z klasy nie mamy jeszcze do końca pomysłu ;p
No dobra, to pa ;) liczę na komentarze ;*

3 komentarze:

  1. No czekamy , czekamy na filmiki jak grasz :)Dodaje do obserwowanych :) Zapraszam do mnie http://pinkaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak dodasz te filmiki!! :)
    Ty mój Szopenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej notek poproszę . ; ))

    ~KarolCiiia.
    (jak kto woli , Karolka . haha )

    OdpowiedzUsuń