piątek, 30 września 2011

MUFFINS !

Hej ;) i jak tam? Wreszcie piątek ! Strasznie mi się w szkole dłużyło, ale nareszcie ! I jestem z siebie dumna bo wreszcie się przełamałam i poszłam z Olą biegać ;) no i się też od dzisiaj odchudzamy, także zobaczymy co z tego wyjdzie. A jak wam mija dzień chłopaka? Bo mi humor zdążyli popsuć z naszej klasy :(-niestety. Wczoraj się umówiłyśmy z Olą, Werą i Karoliną, żeby piec babeczki. Chyba z 3 godziny się męczyłyśmy, a oni dzisiaj nawet dziękuje, a potem je powyrzucali LoL. Okey, w następnym roku nic nie dostaną, powinni się cieszyć że pamiętałyśy ;p. Ale wczorajszy dzień upłynął mi bardzo miło, świetnie się nam razem gotowało;) mam mnóstwo filmików i zdjęć, jak je wczoraj wieczorem w domu oglądałam to się ze śmiechu popłakałam. I naprawdę dobre wyszły nam te muffinki !-nie wiem co chłopakom mogło nie pasować. Ale nie psuję sobie humoru, bo mam cały weekend przed sobą i trzeba korzystać ;) Trochę nauki mi zostało, ale jak się odpowiednio zmobilizuję to dam radę i w miarę szybko mam nadzieję mi pójdzie.













No i nasza polewa czekoladowa, która no coż- nie wyszła, a szkoda bo była taka puszyta !-Karolina co masz na bluzce?! xD
A zdjęcia przerobionych dzisiaj spodni wstawię jutro- ze wskazówkami jak zrobić;) To pa <3

6 komentarzy:

  1. Olać chłopaków z klasy!
    A co do biegania to też chętnie bym się przełamała. - palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No pysznee były te babeczki <3
    A polewaa to już w ogóle.Szkoda że nie wyszła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pala ma racje . Olać ich jak nie potrafią tego docenić to nic nie dostaną!
    Zapraszam- pinkaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fakt. Wy mówicie że próbowałyście. I co dobre były . a im to zawsze trzeba dogadzać .;D ciekawe co zrobią na dzień kobiet . ; o

    Klaudia.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Były pyszne < 3 Mniamm .

    ~KarolCiia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolorowe papilotki na babeczki są z papieru cz z takiej jakby gumy ?

    OdpowiedzUsuń