sobota, 1 października 2011

My new rock jeans !-hand made

I jak tam w sobotę? Niedawno wróciłam ze spaceru z Olą, a potem wylądowałyśmy u niej w domu i jadłyśmy leczo;)-ja pierwszy raz w życiu. A ogólnie dzień mi szybko minął: odrabianie lekcji(już prawie wszystko umiem), granie na pianinie, trochę posiedziałam na ognisku z rodzicami, ciocią i wujkiem, a potem wreszcie na upragniony spacer ! Szkoda że tylko Wery nie było, bo pojechała naa turniej i pochwalę się wam, że zajęły drugie miejsce ! GRATULACJE ! I Jeszcze za Karolcią się stęskniłam od wczoraj w szkole ;) A teraz jak w temacie: moje rockowe jeansy ! -przerobione wczoraj, a jak wykonać? już mówię ;p
1. bierzesz jakieś stare rurki

2.ćwieki, ale niekoniecznie

3.przydadzą się jeszcze nożyczki;)

4.nacinamy spodnie nożyczkami

5.następnie nacięcia przecieramy pumeksem

6.wijamy ćwieki (ja to zrobiłam akurat przy kieszniach,jednk miejsce jest dowolne)

7.i proszę bardzo! zupełnie nowe jeansy gotowe ;)
I jeszcze trochę zdjęć z dzisiaj :









Ehh. i ci przystojni rosjanie w tle LoL


o.O i nasze pieczrki, które Ola prawie spaliła :D


A jutro robię obiad- spaghetti carbonara i jakaś sałatka, także trzymajcie kciuki żeby kuchnia nie poszła z dymem ;p

3 komentarze:

  1. Świetne te spodnie . ; ))

    KarolCiia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie ;D
    Jak na jej stronie ?
    W komentarzach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chciałam napisać jej komentarz to zauważyłam cb ;) zapraszam częściej xD

    OdpowiedzUsuń