wtorek, 4 października 2011

BEST FRIENDS FOREVER :)

Sorki, że nie pisałam nic wczoraj, ale nie miałam pomysłu na notkę xD. Ale teraz to nadrabiam. A jak tam u was? u mnie w porządku, dzisiaj były oceny z polskiego ze srawdzianu- i jestem z siebie mega dumna ! już myślałam, że całkiem zawaliłam sprawę, a tu proszę ! :D mieliśmy wczoraj sprawdzian z historii sprawdzający wiadomości z klas 4-6 i z tego co wiem to mi całkiem przyzwoicie poszedł ! A teraz wracając do tematu : best friends forever ;)- osoba, która wie o tobie praktycznie wszystko, wiesz że możesz jej zaufać, a ona cię nie wyśmieje. Gdy robisz jakąś głupotę ona bierze w tym udział bez zastanowienia(co nie? wera, karolcia, ola i asia;p)praktycznie każdy ma (zwyjątkiem wyrzutków społecznych lol). A wy ile macie przyjaciół? a takich najlepszych? Ja przyjaciół mam całkiem sporo, a to za sprawą tego wiosennego wydarzenia, bo wtedy wszystko się pozmieniało i ja się zmieniłam, wdg mnie na lepsze ;). A takich najlepszych to: 3-przyjaciółki <3 w sumie to 4 bo jeszcze siostra, która mimo wielu kłótni jest najlepsza na świecie ! a w związku z tematem notki dodam zdjęcia moje ulubione :










Hah.. to zdjęcie rządzi !powieszę sobie nad łóżkiem xD





Lol, no comment
Na dzisiaj to chyba tyle ;) do zobaczenia miejmy nadzieję jutro-macie jakieś pomysły na następną notkę? bo póki co mam pustkę w głowie, ale niedługo to minie xD
to pa <3

2 komentarze:

  1. Alee fajnee są te zdjęcia <3
    Super notka i czekam na następną ; )

    OdpowiedzUsuń