czwartek, 6 października 2011

Violent Lips !

Przepraszam was za brak wczorajszej notki, ale po prostu nie miałam czasu. A dzisiaj co? ślubowanie ! w sumie to około godzina nudzenia się na sali, ale żeby ominąć lekcję jestem w stanie poświęcić "prawie" wszystko:D a całe szczęście po apelu puścli nas do domu. Tylko raz wychodziłam żeby przeczytać tekst do ślubowania, a im dłużej czytałam tym bardziej się trzęsłam xD ale ogólnie nie było źle, żadnej wtopy nie zaliczyłam. A jak tam u was? co w szkole? bo u mnie ogólnie dobrze, wczoraj z j.polskiego dostałam 4-i bardzo się cieszę, bo myślałam że będzie gorzej ;).A teraz tak jak w temacie: violent lips- co to takiego? tatuaże na usta! wyglądają po prostu super i są dostępne na np. allegro w w dosyć dobrej cenie. Jedynym minusem jest to, że niestey mogą się od nich poniszczyć trochę usta:( ale co tam, trzeba się kiedyś zabawić ! mam nadzieję że niedługo coś takiego nabędę ;D a teraz macie kilka zdjęć:




American flag-czyli mój absolutny faworyt !


I jeszcze filmik :

to pa ;)

2 komentarze: