niedziela, 2 października 2011

Spaghetti carbonara. My first dinner- done ;)

U was też taka śliczna pogoda? U mnie super, posiedziałam trochę na ogrodzie i miałam zamiar iść z Werą na spacer, ale nie może bo musi się pouczyć :( A więc robiłam obiad-spaghetti carbonara tak jak w temacie. Szybko mi poszło bo po godzinie był gotowy, a w dodatku smaczny. Także, mój jeden z pierwszych eksperymentów kulinarnych uważam za udany ;) Po prostu kocham gotować! Włączam muzykę najgłośniej jak się da, upinam włosy w palmę na środku głowy i zaczynam - staję się wtedy inną osobą,jestem w innym świecie;)  By the way: potem jeszcze pójdę na różaniec, ale to tylko pół godzinki także przeżyję.








Kurdę, miałam dodać dwa filmiki jak gram na pianinie, bo specjalnie dzisiaj nagrywałam, ale się ładuje i ładuje i się załadować nie może :( no nic-spróbuję kiedy indziej, sorry ;) 


5 komentarzy:

  1. Mhmm . Ale apetycznie wygląda te spaghetti . ; dd
    Zjadłabym sobie . ; >>

    KarolCiia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy kiedyś ci mogę ugotować LoL

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha ! :)
    Też kocham gotować mój cel #1 to przygotować sushi . haha
    http://pinkaswag.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakowicie to spaghetti wyglądało i musiało być pyszne <3
    Fajna notka, ja też uwielbiam gotować ;d

    OdpowiedzUsuń