niedziela, 9 października 2011

Kopertówki ;)

Przepraszam, że wcozraj nie pisałam, ale obserwując mojego bloga widzicie pewnie, że wpisy nie pojawiają się na ogół regularnie tylko co około 2 dni;) i jak tam? żyjecie? wczoraj byłam na zakupach tak jak już mówiłam- kupiłam płaszcz, czapkę i trochę kosmetyków( najprawdopodobniej zdjęcia zdobyczy dodam w następnej notce). Dzisiaj Weronika ma urodziny, a więc wszystkiego najlepszego Wercia ! spełnienia marzeń i już ty dobrze wiesz czego .. ;p a teraz temat notki: kopertówki, czyli torebki które od jakiegoś czasu mnie po prostu fascynują xD nieduże, najlepiej z łańcuszkiem, mam nadzieję że niedługo jakąś nabędę, już nie mogę się doczekać jakichś większych zakupów i wtedy zaczynam łowy ! :D wtawiłam bym parę zdjęć, ale w wyniku mojego lenistwa tego nie zrobię xD-najwyżej innym razem.. a co do poprzedniej notki, pali wiem że się nie do końca zgadzasz z tym co napisałam, w komentarzach mi mówisz wiele rzeczy, ale ja ci odpowiem że piszę o teraźniejszości, o tym co sądzę i jeszcze nigdy ne spotkałam fana The Kooks, który jest nim od kilku lat, a więc nie wiem. Pewnie, że u każdego sława przemija, a zostają ci najwierniejsi.. i to, że byli sławni kiedyś, a teraz już nie są-uwierz mi, że nigdy nie byli aż. taak bardzo znani jak ci się wydaje. Tak czy inaczej-powodzenia Pali w castingu także- THUMBS UP ! ^^

1 komentarz:

  1. A ja się zgadzam z tobą do końca . ; ))

    ~Beckhamowa

    OdpowiedzUsuń