piątek, 7 października 2011

The Kooks and White Lies-why? ;p

Witam :D jak tam u was? Wreszcie piątek!-upragniony xD trochę nauki na weekend, ale da się przeżyć. A na dodatek jutro, albo w niedzielę jadę na zakupy, a już dawno nie byłam i nie mogę się doczekać ! Mam zamiar kupić sobię bejsbolówkę, której poszukuję od dłuższego czasu i parę niezbędnych kosmetyków. A przechodząc do tematu: The Kooks i White Lies, czyli od jakiegoś czasu moje ulubione zespoły. Większośc osób się dziwi, jakim cudem słucham czegoś takiego. Dlaczego się dziwią?-bo jest inne niż wszystko, mniej popularne, ale mi się podoba ! Właśnie podziwiam osoby, które są są inne, mają własne zdanie i są po prostu oryginalne. Wręcz nienawidzę ludzi, którzy wszystko ściągają-(rozumiem,mogą szkuać np.własnego stylu, swojego miejsca w świecie, ale niech się wtedy chociaż przyznają, że coś ich zainspirowało, a nie się wypierają wszystkiego i twierdzą że to własny pomysł) , po prostu mnie to irytuje. A nie rozpisując się oba zespoły grają indie rocka, czyli styl muzyki, który naprawdę przypadł mi do gustu :D. Oczywiście lubię też popularne gwiazdy typu: Lady Gaga, Rihanna, Nicki Minaj itp., ale to jest coś "innego", a inność mnie bardzo ciekawi. To chyba koniec dzisiejszej notki, ale wstawię jeszcze kilka filmików:
Jutro robię najprawdopodobniej obiad, tylko że nie mam pomysłu:( jakieś propozycje?

4 komentarze:

  1. Oj, ale z notką dzisiejszą się nie zgadzam, bo Kooksi nie są mniej znani, po prostu nie tworzą brudnego popu, co nie znaczy, że są mniej znani.
    Są tak samo znani, ale wiesz każdy gustuje w czymś innym. A co do oryginalności to się zgadzam 505 na 50%, bo każdy inspiruje się inną osobą, np. załóżmy, że ja inspiruję się stylem np. Miley, ale np. ty inspirujesz się babką, która robi tattoo na usta, więc to chodzi pokoleniami. A co do tego, że osoba jest "inna" to wiesz... każdy jest oryginalny na swój sposób, a jeżeli osoba taka jak np. emo wyróżnia się z tłumu, to ona ma być oryginalna też dla siebie, a nie tylko dla osoby, która ją ogląda...no ale wiesz, ogląda tę osobę, podoba jej się ten styl emo i też zostaje emo, co jest dowodem na to, że to idzie " z pokolenia na pokolenie"...uhuhu, ale się rozpisałam! haha ;)
    Pali - palistory,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że Kooksi są popularni, ale przez to co napisałam chodziło mi właśnie o to że są znani w inny sposób. Nie ma ich na ogół na okładkach gazet, ogólnie mniej o nich słychać. Ty mówisz że są znani i wgl, ale to raczej dlatego że ogólnie znasz dużo gwiazd, zespołów itp. a uwierz mi że większośc osób z którymi rozmawiałam pytało się gdzie ich znalazłamm i wgl co to. Oczywiście szanuję wszystkich ludzi, niezależnie jakiej muzyki są fanami, czy jaki mają styl bycia, bo każdego to jest własny wybór ;D a przez to co napisałam w notce i właśnie w tym komentarzu pokazuję po prostu co lubię i jaka jestem- upss.. ja też się rozpisałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jeżeli jesteś kogoś prawdziwym fanem od dawna to tak łatwo i prędko swojego idola nie opuszczasz, a Kooksi byli "sławno sławni" kilka lat temu i to wtedy byli na okładkach gazet, tych wszystkich szczęsnych i nieszczęsnych listach przebojów itp, i po prostu w pewnym czasie w mediach ślad o nich zaginął, proste. Teraz jest na przykład faza na....hmmm, 30 STM i to ich zespół jest teraz na okładkach gazet i to oni wydają teledysk po teledysku, ale przyjdzie taki moment, że już ich nie będą chcieli na okładkach gazet, proste - już się nudzą widokiem, nie muzyką. Krótko mówiąc...każdy ma swój czas komercyjności, który się kończy

    OdpowiedzUsuń